En underlig dröm...

Ja, det kan man minst sagt kalla den! Jag har ju just slutat röka (1 vecka i morgon) och tror att drömmen kan vara en aningen ihop kopplad med det. Hmm... (?!)

Jag sitter och tittar mig i spegeln och ser på halsen som en tråd liggandes under huden. Känner och känner, ja det är någonting där... Ena änden av tråden sticker ut ur huden, och jag får tag i den, drar och drar... Ut kommer det två st 1 decimeters långa ståltrådsbitar.

Kan det vara för att jag har sådan rethosta? Bliiiiir gaaalen!!!!


Men nu åter till verkligheten och ner i tvättstugan igen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår att du har de jättejobbigt om de känns så illa som drömmen,turligt nog slipper jag den erfarenheten.Men håll ut nu,du klarar de,du har ju klarat allt annat du verkligen velat.Kram

2009-08-02 @ 13:17:21

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0