Jaha...

Då var det dax att uppdatera igen! ...och såklart var det ett tag sedan sist.

Har hunnit med både jobb, lite sovande, vänner, kräftskiva och Nora marken. Även en kvälls tripp till Ånnaboda har det blivit. God mat och promenad i blåsten. Har så mycket mer jag kan skriva, men vet inte riktigt vart jag ska börja... Är aningen förvirrad av allt som händer och vet inte riktigt vart allt ska landa. Men en sak i taget så blir säkert allt så bra som jag vill!

(Alldeles tomt i huvudet nu... Jo, eller hur!! *haha*) Men om en stund ska jag ju iväg och jobba, och den här veckan blir det en 5-nätters vecka. Men det ska väl gå! :) Eller hur L?!

Nä, ska ta och diska efter den goda maten jag lagade förut trots att jag inte alls var hungrig... Vart en liten lax filé och en burk musslor, stekt i röd thailändsk curry. Som ett tips... Laga inte mat med stark krydda förvirrad - vart lite starkt, men ändå riktigt gott. Den kryddan är nu redan en favorit. Men fler kryddor finns att testas och det skall göras!


******


Kommentarer
Postat av: kusinen

Åhh va du e modig som vågar testa sånt, d måste jag bli bättre på! =)

Tackar för senast förrseten!

Å kör försiktigt!

2009-09-02 @ 19:22:59
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0