Bus i lastbilen om natten...

Natten har varit riktigt lugn och skön - då kände lastbilen att han ville busa lite med mig! Sitter där och kör i all skönars ro, vad händer då? Jo, i en hundradels sekund blixtrar det till ett blått sken i displayen på instrumentpanelen, hel ljuset tänds i en sek, och inte nog med det så går vindrutetorkaren igång! Gissa om jag vart snopen!!! Haha... El fel? Antagligen, ringde iallafall till kollegan - och han fick sig ett gott skratt! Pratade senare på natten med en annan kollega, han hade varit med om nästan exakt samma sak två ggr, men ist för att strålkastarna började lysa så släcktes hela hans ekipage någon sek och sen gick vindrutetorkaren igång... Hmm... Så i det stora hela så är jag glad att mitt ekipage inte slocknade! Tänk om det skulle göra det inne i skogen på det smala... Usch!!! Hemska tanke - skulle ju inte då se ett skit! Aja... Ska ringa chefen när jag vaknat, så får han höra vad som händer om nätterna! Tur iaf att det gick bra! ♥


Kommentarer
Postat av: therese

Tur att ni ska byta bil då. Krya på dig gumman är det något så hör av dig.

2009-02-19 @ 11:05:25

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0