ett tag sedan - uppdatering!

Som sagt var det ett tag sedan jag skrev här... Har känt att det inte funits så mycket att skriva - inte föräns nu! Jag är fortfarande i chock!!! Tre år tog det; bättre sent än aldrig, eller vad säger man?! Är så fruktansvärt nöjd (många vet inte vad jag skriver om just nu, men ni som vet, ni som står mig närmast... ni vet) Jubla med mig!! Trodde aldrig att denna här dagen skulle komma!! Och vilka vänner/kollegor det finns som verkligen ställer upp!! Ojojoj... det är nog få förunnat - iallafall på detta sätt! Funderar på om jag ska skriva vad om hänt och hur de har ställt upp... Hmm... Är det rätt att lägga ut det så här på en blogg?? Okey, kan skriva så här utan att skriva för mycket... om det nu går... får se! Lånade ut pengar för tre år sedan, fick dem inte tillbaka. Men på max 24 timmar efter ett sms skick fick jag skuldbrevet påskrivet ... Fattar fortfarande inte - att det tog sådan tid för människan att fatta hur man gör rätt för sig!!! Det var en sådan lättnad när det var över att jag både skakade och mådde illa... och på det skulle man jobba i 8-9 timmar. Illa måendet berode nog mest på att jag var så oerhört nervös och rädd för att det skulle spåra ur... men med mina kollegor, en avpärrad väg (som jag inte ens var bered på) och tre års tålamod så är just denna biten över!!! Så nu är det bara att vänta och se vad som händer! Hoppas iallafall på en sju dundrandes 30-års skiva till hösten!!!

Vad har hänt annars då?... Nja, jobbat, jobbat och jobbat lite till... Fick till min stora 'lycka' veta på vägen hem från jobbet att det är fredag den 13:de på fredag ... Åååå... va roligt! Fast på senare tid har 13 mer betytt någonting annat än otur! Kan inte förklara hur eller varför... men det har bara känts så!

Jo, hände nå roligt när jag skulle upp på stan för att fika med mamma igår... Kommer en snubbe cyklande förbi mig med värsta leendet - Vem sjutton är det där tänkte jag, ser ju så bekant ut. Han utbrister ett stort HEJ precis brevid mig... När han hade cyklat tio meter kom jag på; en lärare från Kga tiden, och han var inte ens lärare för våran klass... eller vänta nu, vi hade nog honom på någon data lektionen föresten... men iallafall... det är ju 3,5 år sedan... Så mycket folk det passerar på denna skola... roligt att folk minns en än!

Nä, om man skulle ta och sova kanske... ♥ Zzz...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!! kul att träffa er igår!!

Även jag blev skakis när du ringde o berättade om kvällen,hoppas de bara nu gått in hos personen att ljuga o "låna/stjäla" o vara otrevlig inte lönar sig i längden om man ska ha ett gott samvete.Kram på dig, vi hörs!!

2009-02-12 @ 10:55:03
Postat av: Therese

Är så glad för din skull gumman

2009-02-12 @ 16:53:39
Postat av: Tess

Tack!!! ♥ jag med 'hihi'

2009-02-13 @ 06:13:04

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0