Focus - focus - FOCUS!!!

Verkar vara 'det nya ordet'... Men va fan!!! Gaaa... Det är lördagkväll, sitter hemma i soffan och tänker "Om man  skulle ta och vara lite duktig ikväll så slipper jag det i morgon" Går ner i tvättstugan... "Ååå... den nya tvätt maskinen är nyinstallerad, den förra gick ju bara sönder den 17 nov!" Men va bra - då finns det två maskiner igen; KANON! Mmm... VISST! Va fan - kan det vara så jävla svårt att koppla in den andra maskinen då??? Den nya fungerar - den snurrar runt, runt iallafall... Men den andra blinkar det bara "Kontrollera tillopp" på... ORAK!!! Så jag började fixa med en slang för att få in vatten i maskinen som det ska... Men det går ju INTE!! Tänk en slang med tre ändar - just det! LÄTT!


Ni ser min tanke, kan ju berätta att det hade blivit en fin fontän bakom tvättmaskinen om jag låtit den suttit kvar och jag gått upp i lägenheten! Men kan de inte ordna så det fungerar? Är det så himla svårt???

Nä, om jag skulle ta och gå ner och kolla den nya maskinen! Hoppas den är färdig! Insåg just att Melodifestivalen är på tv... Fiiiint! Oj vilken lördags kväll! *skratt* Hade suttit fint med en vinare - eller två!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0