fredag den 13:de

Det vart som jag trodde - en toppen natt! Fullt lass både upp och sen ner igen, det som jag körde ner vägde dryga 60 ton... Trodde det skulle bli jobbigt och bökigt men det rullade på så fint! (är inte riktigt van vid de vikterna) Ännu bättre gick det att backa in - vikten gjorde ju sitt om man säger så...

Vad har blivit sagt inatt då?? Ett nytt uttryck föddes "jag är bara lite manlig" Kan då användas då det blir lite fel i tankegången *skratt* tyckte det passade väldigt bra då jag sa nå dumt (som vanligt) enligt en manlig kollega  - och jag använde det faktiskt någon, okey... några gånger! Läste lite fel på en sedel och fick bara inte ihop det... Aaa... man måste läsa Allt!! Jaaa... jag är bara lite manlig! Kör ju för fan Lååångtradare! Och man blir ju som man umgås heter det ju... Men va fan, jag umgås ju inte med dem - mina manliga kollegor, det blir ju bara en massa tjatter i mobilen om nätterna ... mysterium! Men när man pratar med gumman... Ja då - då är det helt andra saker! Är så glad att jag har dig ♥ Du är guld värd! ...men det vet du redan! När jag ändå berömmer... Tack min chafför för skjutsen hem! Även du är guld värd! LOVE YOU ALL!!!

En natt kvar - sen helg!!! Lovely!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gomorron!!! Nu är de helg!!! Ta nu o sov riktigt länge. Kram o ha en trevlig Alla Hjärtans dag!!Mamma

2009-02-13 @ 22:54:52
Postat av: tess

gjorde som du sa... nu är kl 15! =) ♥

2009-02-14 @ 15:02:08

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0