Går dag´s kvällen...

Attans va uppstyrt allt var igår - förrätt, varmrätt och efterrätt, precis som vuxna människor gör *s* Super gott var det med!! Något mer som fick en att känna sig äldre var när vi började leta gammal låtar på YouTube (inte min idé - även om man skulle kunna tro det) Det spelades allt från Aqua, 2 Unlimited, Dr Alban... en salig blandning helt enkelt! Sen vart det utgång... Harry´s! På vägen dit så tittade jag in i ett fönster, vars rum väglampan lös i... DET FANNS INGEN DÖRR IN I RUMMET!!!! SÅ VAR DET BARA!!! *skratt* Det fick mig att bli en aningen fundersam... Sen att det fanns en förklarning, men det bryr jag mig inte om! Jaja... vad hände mer då?... Halkade vidare till Harry´s... INGEN KÖ!!! Helt otroligt - men skönt! Var väl lite manfall på folket, men öl fanns det ju så törstiga behövde vi inte vara! Sen halkade vi tillbaka till "Herr Gammal" på efterfest. Kollade bland annat på ...  ... och jag drack upp mitt vin medans herrarna sov och gumman gått hem då hon skulle upp tidigt idag. Hamnade sen på MSN innan jag somnade hemma... Så - det var Min alla hjärtans dag 2009! Vad gjorde du?

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan! Hur vi firade Alla hjärtan? JO vi skulle köpa räkor,,,slut.Kom på att vi hade ett paket kräftor i frysen, såg fina ut,men de smakade inte så gott så de åkte i soppåsen,så vi åt o åt o åt ostbågar.... så romantiskt... blir avundsjuk på dig..vi som är äldre(hmm)borde ha ätit trerätters o du som är ungdom,ostbågar, eller??Kram mamma

2009-02-15 @ 18:20:07
Postat av: tess

...tycker vi hade det bra! über nöjd! hade nog inte velat byta!!! ♥

2009-02-15 @ 18:51:47

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0