min måndagskväll i soffan...

Kan sammanfattas - Zappning!

Melodifestivalen (reprisen) Just shoot me, Top Design, 2½ män, Lipstick Jungle, House, Fresh Prince I Bel Air, Gilmore Girls, AFM, Unga mödrar, Vänner, Charterhjältar, Seinfeld, Cops, Spin City... Har säkert sett nå mer, men minnet sviker.

Det har iallafall blivit en hel del tv tittande idag - hör ju INTE till vanligheterna om jag säger så. I genomsnitt i vanliga fall så tittar jag väl max 1 timme om dagen på tv, och ibland mindre än det - om ens alls. Blir bara inte utav när man jobbar ständig kväll/natt. Känner inget större behov av det, nyheterna får jag ju reda på ändå genom radion, kollegor, vänner eller familjen. Men det är just alla dessa serier som visas om dagarna som de flesta pratar om som jag inte alls vet vad det är för nå! Så nu är jag 'lite' uppdaterad iallafall *skratt* inte för att jag kanske såg de senaste serierna... men va fan, det är ju inget jag kommer att följa ändå så...

Alla har ju tävlingar i sina bloggar... Ska jag med ha en? Hmm... Okey; min bloggs första tävling - I ett av de avsnitt jag såg idag/igår (23/2) så var det med ett band som spelade en viss låt, Vilken? Kan du inte... *skratt* Om jag gör så här då... I vilken av nämnda serier spelades denna låt... Eternal Flame med The Bangles.



Vinnaren bjuder jag eller så bjuder du mig på en öl, eller två, du väljer själv ;-) (...på Lördag) Lycka till! ♥

('Tävlingen' pågår tom i morgon kväll (24/2) kl 20.00... typ... skriv ditt svar i kommentarer och sen ditt namn... så löser vi det - MITT BESLUT KAN EJ ÖVERKLAGAS!)

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte vet jag men chansar på Lipstick Jungle eller kanske Gilmore Girls eller kan de va Spin City??? OK medger att jag inte kan, hör av dig så sätter jag över 50:- till en öl!! För de är väl vad de kostar,medger igen, vet inte vad de kostar i Öbro!!Kram mamma

2009-02-24 @ 19:40:28
Postat av: Tess

haha... okey! mamma; du har vunnit! svårt att inte vinna när du är den enda som gissat! behåll dina 50 kr och köp dig nå fint, om du nu inte vill ut i örebro på lördag - rätt svar är Gilmore Girls!

2009-02-24 @ 20:02:39

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0