Nonsens!

...kan kanske tyckas att det har varit den senaste tiden i denna blogg... Inget spännande; "bara" musik och lite vad som hänt! Men jag har sedan en månad tillbaka (i morgon) öppnat en blogg till där jag 'skriver av mig' - ingen har adressen till den sidan! Den är bara min! Så från och med nu - känner jag mig oerhört stadig! Jag får ur mig det jag vill ha skrivet, vet att det som är skrivet här kommer att kunna läsas av Alla - medans den andra bloggen som finns (med lösenord - men den går väl att knäcka) med en adress som ingen vet... Ja, det känns ganska så bra måste jag säga! *lite skade glädje* Eller, jag kan säga så här - det finns en person som kommer att få tillgång till den (och den personen vet om sidan...) men jag vet inte när!
Men varför öppna en till sida som är "hemlig" när jag lika gärna bara kan skriva i Word på datorn? Det är inte samma sak! Sen om datorn skulle kracha så finns det ändå kvar - där ute...

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0