små spik & brrr...

...men hem kom idag också - till slut! Fast det visste jag ju att jag skulle visserligen... Nu vart det ingen promenad utan en nätt liten cykeltur, både till och ifrån jobbet *klappar på huvudet* Men det var tungtrampat i den blöta snön och som stack som små spik i ansiktet när jag trampade hemåt - motvind var det med... Bläää o fyyy... Men är ju hemma nu som sagt så vad ska jag gnälla över ?! *skratt* Väl sittande på sadeln hem gick jag igenom vad detta inlägg skulle innehålla, så nu slipper jag sitta här och fundera över det - utan bara skriva, beslutade även att jag skulle göra två ost toast när jag kom hem... Mmmummmmssss... *hihi* Gott!! Ska försöka komma i säng till kl 5... får se hur det går med det! Har redan en känsla av att det kommmer att skita sig med en kvart eller nå... men men... 'Vad är en bal på slottet?'...  *disney suck* eller rättare sagt 'Vad är...' kommer inte på nå - för trött!!!

Ska glädja kontoret i morgon med att skicka iväg veckans tidrapport med mailen, har haft lite strul med Excel´n... Men med en snäll kollega - kan kalla honom Lennart, så fixad det till sig! Fick låna en skiva med Excel & Word - så nu kan jag lägga ner min blogg och skriva i datorn istället! Haha... Så lätt kommer du inte undan! Fast... Hmm... det är Du som frivilligt går in och läser - Vad skulle du göra annars om du inte läste min blogg? Kanske ... hitta på någonting betydligt roligare *skratt* garanterat!!! Men det är väl ett bra tidsfördriv även för dig skulle jag tro.

Nä, om jag skulle ta och avrunda det här... Skippar nattens låt - tänkte hinna klart innan kl 05:00:27, så ser det ut som om jag har lite pli på mig själv! Sen om jag hamnar i säng på en gång - ja, det går ju att disskutera... Men det är en sak som du ALDRIG kommer att få reda på!!! Go natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, skönt att se att du är hemma!! Vilket busväder,o fy för att cykla i, men du klara de oxå! Nu snöar de massor här, hoppas de ger sig till kvällen, enligt pappa ska de övergå till regn.

Ta de lugnt på vägarna.Imorronkväll ska vi på AfterDark, åker buss in o går först på Shanghai o äter, hoppas de blir kul!! Kram på dig!!

2009-02-06 @ 10:58:28

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0