4 år


(kände du Jimmy? lämna gärna ett litet minne i 'kommentarer' nedan)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag kan väl börja... Ett av mina finaste minnen utav Jimmy är när jag hade brutit foten då vi nästan precis hade träffats och kan kom till sjukhuset med BingoLotter och en chips påse, vi mös hela kvällen. Jag vann tom en ny lott! ...Sen alla dessa fiske turer... bara ler Tack för att jag fick lära känna dig! ♥

2009-01-16 @ 17:18:46
URL: http://tessattack.blogg.se/
Postat av: Helena

När jag tänker på Jimmy ser ja en bild av honom när han va me å fira jul hos mor å far....

Billen va då "spindelmannen" å kunde inte låta honom vara...Tack för värmen du spred...Kram

2009-01-16 @ 21:21:53
URL: http://inami.blogg.se/
Postat av: Helena

När jag tänker på Jimmy ser jag en bild av honom när han var med å firade jul hos mor å far...

Billen va "spindelmannen" å kunde inte sluta busa med Jimmy....Tack för värmen du spred...Kram

2009-01-16 @ 21:24:07
URL: http://inami.blogg.se/
Postat av: mamma

Tårar så många tårar.Att jag inte kunde förstå, den natten.....Minns en brunbränd kille med uppknäppt vit skjorta, blyg inför oss,men så kär att han inte brydde om att ge dig en puss inför oss........

Den gången vi kom t Kga och hade med oss glass och han blev jätteglad att vi köpt en till honom också.

Glömmer honom aldrig.Vet att han är flugan som sätter sig på min datorskärm.

Mamma

2009-01-16 @ 22:36:09
Postat av: mamma

Tårar så många tårar. Att jag inte fattade den natten....Minns en brunbränd kille med uppknäppt vit skjorta som var så blyg för oss, men inte brydde sig om att han gav dig en puss framför oss förens efteråt då man såg att han blev generad.

Minns när vi kom t Kga och hade köpt med glass o han blev jätteglad att han också fick en.

Kommer aldrig att glömma honom.Vet att han är flugan på min data skärm.

Mamma

2009-01-16 @ 23:14:10
Postat av: Helén Bäckström

Förlåt för de hårda orden.

Kommer aldrig att förstå.....

Hoppas du funnit ro och hittat det du saknade på vår jord.

Helén



2009-03-11 @ 09:07:14
URL: http://www.lillahjartatmitt.blogspot.com

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0