Första natten...

...på jobbet för det här året! Va skönt det är att vara igång igen - Kyla, rådjur och halka kan väl sammanfatta den här natten ... *s* Men det är mer snö här nere än vad det är i Tönnebro, och temperaturen är ju oxå skum... När jag åkte från Örebro var det -6, Västerås -9... sen väl framme i Tönnebro -3 *s* På hemvägen var det -6 i Västerås, -10 i Arboga... Och nu är det -7. Allt är upp och ner! T.o.m... (nå mer måste jag väl kunna hitta på) ... eller, njaaaa... Den här är nog mer rakt upp och ner! *s*



Så här roade jag mig på terminalen innan avgång, var där lite för tidigt nämligen... men det gjorde ingenting! Kom ju då helt sonika iväg tidigt och med den turen jag har haft i natt så är jag redan hemma =) Kunde lika gärna ha legat i diket... (hemsk tanke - men FAN va halt det var ovanför Främlingshem. Lekte isprinsessa på vägen... med lätta steg *s*)

LEDIG I MORGON! - Swwweeettt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du tog dig fram i halkan,bra att veta att du är hemma i sängen inatt?? Kram mamma!!

2009-01-06 @ 16:03:14

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0