nyårs löften


Man ska väl egentligen inte berätta om sina löften - Om jag gjorde det, och sen bröt något av dem... Aoutch!! Inte bra! Så jag kommer inte att säga en enda av dem, förutom att jag ska vara gladare och ta allt lite mer positivt. Måste bryta mitt mönster, allt sker väl av en annledning! "Det som inte dödar härdar" Så det är bara att fortsätta le, solen skiner och mina vänner förökar sig... *S* Grattis till den lilla flickan!

Mr.President- Coco jumbo

Får den här låten dig inte att le så vet jag inte vad jag ska ta mig till!!!
skön ju! ... och vilka minnen *s*

Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah  Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah
Hey yo!
Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah  Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah
Hey yo!
Put me up, put me down, Put my feet back on the ground
Put me up, take my heart and make me happy... =)


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0