skratt attack

11.49 kom samtalet, 14.50 hemma igen. Där emellan en till timmes sömn och lite mat... 16.30 FÄRDIG!
 
  

Bra när man upptäcker på tredje stolen att "Hmm... det är ju olika längd på skruvarna, säkert av en anledning med!" Får ta en dag för att gå igenom stolarna ordentligt, så att allt sitter där det ska. Men så går det när man bara vill få ihop någonting utan att kolla på ritningen *s* Men nu står de runt matbordet i vardagsrummet - så nöjd! - Lite skillnad mot förut! Som jag har väntat!!! Tack för julklappen mamma och pappa! ♥ Och ett oerhört stort tack för skjutsen!!!

Ps. inga skruvar över iallafall!! Ds

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj va snyggt,så ombonat o fint de vart.Du har verkligen lyckats!!!Och beskrivningar....ja de kollar man kanske sen om de blir lite knäppt.

Trodde jag skulle få se en bild på dig i mörkt hår som mamma eller i vitt hår som pappa men den överaskningen kommer väl en annan dag.Kram från oss!!

2009-01-28 @ 00:06:37
Postat av: tess

ja, jag vart riktigt nöjd! och färgning blir det nog när jag vaknat =) ♥

2009-01-28 @ 04:31:07

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0