sömnproblem

Ja, i morgon kväll är det första natten att jobba för det här året... Ser fram emot det riktigt mycket!! Håller nu även på att vända tillbaka dygnet så att jag ska få mina timmar  jag behöver för att orka jobba om nätterna. Innan ledigheten satt jag vaken till kl 6.00 - 7.00...efter jobbet, något jag måste sluta med. Ska vara i säng senast kl 5.00 ... om inget oplanerat skulle hända under natten förstås! Men när kl var 3.00 inatt kände jag att John Blund drog mig i armen... Men nej, inte än... Satte mig och sorterade lite i datorn, och när kl var 4.00 släckte jag ner - Orkade inte längre! La mig i sängen... klar vaken... Hur många gånger har det inte varit så?? Så jag tog fram mobilen och "lekte" lite!


    ...tills jag somnade... *s*

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0