Tess alá Zombie...

Då har den natten passerat som jag inte trodde skulle vara föräns i morgon natt! Det var därför jag inte förstod mamma´s sms som jag fick innan jag lämnade Örebro... "Hej! Vill säga att du inte är ensam om dina tankar inatt! KRAM"  ...vad menade hon med det?... Men det klarnade när jag hörde Guns n´ Roses låt 'Don´t cry' på radion, ja men visst... det är ju inatt!! "...An don't you cry tonight. Don't you cry tonight. Don't you cry tonight. There's a heaven above you baby. And don't you cry tonight..." Hur kunde jag ha missat det? När jag sen kom till Västerås och svängde av på 56:an kom det en Fonus bil i rondellen, yttligare ett tecken på att jag skulle minnas? Satt sen hela kvällen och natten och väntade på "de tredje" som skulle hända... förväntade mig ett stjärnfall eller något - men det enda stjärnfall jag får vara med om inatt är när jag faller i sömn... som den stjärna jag är! *s*

  
Kristian Valen - Don't Cry
(inte orginalet... men kände för att le lite - och ville dela med mig!)

Annars har natten varit underbar! -11 grader och stjärnklart! Tack!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0