tess ♥ facebook

*haha* Så oerhört roligt!!! Var emot den sidan så mycket i början... men jag sänkte mig till den nivån ändå! Det konstiga är att jag inte alls är "sänkt" utan snarare höjd! ... Va många det finns där ute som man tillbringat så mycket tid med som bara "försvann" pga olika saker - studenten, flytt, avhopp, avbrott, andra intressen mm. Men nu genom FaceBook finns möjligheten att ta upp kontakten igen *smile* vilka minnen det är som kommer tillbaka!

I´am loving it!


Nu ska jag sova... skulle redan ha gjort det för en stund sedan visserligen - men bättre sent än aldrig!

Go natt F.B - ses i mor´n!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hmmm, facebook, kan de va nåt för en gammal mamma o mormor? Låter ju kul!!

2009-01-08 @ 14:43:48
Postat av: Helena

hahaha...sa inte du bara för nån vecka sen orden "våga vägra facebook" haha

tack för att du fixar min blogg...vet du hur man byter kl får du jätte gärna göra de...

kramm lilla syter yster

2009-01-08 @ 22:43:12
URL: http://inami.blogg.se/
Postat av: tess - dotter - syster

jooo... jag vet! men man får väl ändra sig!!! 'haha' F.B är för ALLA skulle jag tro... =)

(byta klocka?? hmm... kan byta batteri på en vägg klocka, räcker det?) Ååå... va rolig jag är! Men jag ska se vad jag kan göra...

2009-01-09 @ 04:59:18

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0