tips - om du har långtråkigt!



Bloons Tower Defense 3 
(länk till spelet)

Attans va roligt!! Tur att jag hade en som hade spelat spelet förut brevid mig... för man måste vara liiite förberedd, men som sagt - ATTANS VA ROLIGT!!! Och det var tur att jag inte hade fått intruduktionen i spelet när ledigheten började, utan sista dagen... För på måndag är det dax igen... Men jag längtar faktiskt tillbaka. Ska bli så skönt när allt blir som vanligt igen - sista timmen innan jobbet "Åååå... jag vill inte!!" *s* Men då är det bara att tänka tillbaka på den fina julen och det lugna nyåret som passerat, och faktiskt de 2,5 veckor som jag varit ledig!! Men det blir en lugn första vecka; måndag, onsdag, torsdag och fredag! Sen rullar det på fram till påsk...
...eller är det några röda dagar där emellan??

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0