jobb - missad födelsedag - hårfärgning...

Ännu 60 mil till att lägga bakom sig... Undrar hur många gånger man rullat den där vägen nu, skulle ju vara intressant att räkna... men jag tror nog att jag avstår!! Skulle säkert hamna i fosterställning och börja gråta! *skratt* Milen rullar verkligen iväg i antal, likaså dagarna... Knappt så att man hinner med. Missade tom att det i söndags skulle ha varit J.B´s 34:de födelsedag, upptäckte det först igår kväll när jag skulle skriva färdskrivarbladet inför kvällens körning! Skämdes lite över att jag hade missat det - tänkte tanken i lördags, men glömde sen bort det! Sånt som händer... tror jag.

Nä, om jag skulle vara duktig med att gå och lägga mig i tid för en gångs skull! Hade visserligen tänkt färga håret när jag kom hem... Men tror nog att det får vänta tills jag har vaknat! Bättre att göra en sådan sak när man är pigg och allert än trött och ännu mera trött! Eller om det får bli till helgen, men det ska bli spännande med en ny hårfärg i vilket fall som helst! Kommer med all säkerhet att blogga om det... Så håll ögonen öppna! =) Men det finns ju någon som kan få ut för det om det blir fel... inte jag som valde nyansen nämligen... *hihi* Men det finns ju mössa... min fina "skull" mössa! Fast det kommer säkert att bli bra... bara jag som vant mig med att se ut som en urtvättad... någonting!

Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Blir du mörk måntro? som mamma!!!Jag läste hårförlängning i stället för hårfärgning o började undra...Ha de bra, kram mamma

2009-01-27 @ 10:56:32

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0