Finns många passande rubriker för inatt...

Men jag väljer nog ändå... 'Kyssvänlig' Tråkigt att döpa ett till inlägg till 'Regn, regn, regn', nog för att natten varit full av regn, men ändå. Blir ju tradigt ju! Inatt vart milen 120 - 60 avklarade. En natt kvar, och då vart det ju självfallet en fika inne på Tönnebro Wärdshus med gubbarna (då de inte jobbar i morgon). - 'Är du kyssvänlig?' Vad svarar man på det? Självfallet hade jag varit det om jag haft någon att kyssa, men är man singel så är man... Statoil har/hade tydligen en drive med att om man köpte två MER fick man ett paket tuggummin på köpet som hade döpts till 'Puss'... Där av fick jag frågan. Vi fikade färdigt, gick ut till lastbilarna... Gjorde mig redo för att åka då en av gubbarna stannade framför mig och körde ner sidorutan, fattade vinken. Hoppade ur och fick ett paket tuggummi *haha* Tackade och hoppade sedan in igen. Just när jag stängt dörren kommer en till bil och stannar, W hoppar ut med ett stort leende, öppnar min dörr och kliver upp 'Varsågod!' Ett paket till... 'Det är väl ändå värt en kram?' och självklart fick han en. När jag skulle lägga ner paketet såg jag att han hade skrivit på baksidan 'Från mig till dig' Så gulligt! Vilka kollegor. Så det vart att börja hemfärden med ett leende!
puss
Behöver väl inte säga att 95% av tiden på vägen ner så regnade det. Hur mycket ska det egentligen behöva komma? Räcker det inte snart? Borde ju bli slut där uppe tycker jag... Vart blöt på hem vägen då  jag såklart cyklade, men inte lika blöt som igår kväll då jag cyklade till jobbet. Hade tanken att sitta i trosor, bh, linne, strumpor och arb.skor upp till Tönne. Men kollegan kom med så konstiga scenarier så jag vågade inte kan jag säga. Annars har det rullat på riktigt bra. Pratat i telefon och sen sjungit till radion, tur att  jag var själv inatt!

Men nu ska jag ta ett glas vatten, som om jag inte hade fått nog? kan man tycka (Men cyklade inte med öppen mun!) Sen ska jag sova, för kl 13.00 - 17.00 ska jag tvätta... Ååå så roligt!


Go natt!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0