Varmt!

Denna värme! Inatt var det 22 grader varmt uppe i Tönnebro... skulle ha haft med badkläder! Men risken att ha blivit uppäten var ganska stor. Vet inte hur många mygg jag viftade bort när jag stod och pratade med sommar vikarien. Vad har det varit mer av inatt då? ... Olycka vid Gysingen - inträffade kl 7 i går morse, och vägen vart avstängd. Planerade att åka över Uppsala, vilket inte var så lockande då jag redan var sen och vägarbetet på e4an innebar ju det en omväg. Vi var tre chafförer som satt och ringde polisen och försökte få reda på när vägen skulle öppna. Efter att ha hamnat hos polisen i västmanland, skickades jag vidare till Gävleborg.. men det vart oxå fel. Precis när jag skulle kopplas till Uppsalas polis hade ena kollegan redan fått besked och vägen skulle öppnas 21.30 igen. 21.35 var jag där och passerade utan problem. Kändes skönt!!

Annars då... 2 älgar, 1 påkört rådjur (inte av mig)... Sjukt samtal med två kollegor (litet smakprov då ena av dem hade oss kvar i örat då han var in på macken) 'Ge mig en grov och 500 i handen' Ojojoj... va vi skrattade! Kan jag säga annat än att man blir väldigt snabbtänkt när man är lite trött?! Så tacksam att jag har dem, de får en alltid på andra tankar då man bara sitter där och tänker, och det alldeles för mycket!

Innan jag åkte till jobbet igår kväll var jag ut till köpcentret med C... *haha* fick ett varsitt 3 kontantkort av snubben på 3 (ingen aning om varför) Shoppade lite kläder, okey... mycket kläder, en rund högtalare till mobilen och en present till W... 'En sommarlovs och världens bästa systersons present!' Vart även till att ta oskulden på Paco´s, det var riktigt nice! Tips: Taco sallad! Mmm...

Men nu ska jag ta och hoppa i sängen... Ska till tandläkaren kl 13.00. Ser verkligen fram emot det den här gången, ska laga min trasiga framtand. Tycker inte den ser så fin ut just nu! Go natt!


Snus och kontanter

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0