Då var det fredag igen då!

Alltså... Veckorna går grymt fort när man tänker efter! Redan fredag, men i måndags kändes det som en evighet hit! Men nu är den här! Sista jobb natten för veckan, sista jobb natten innan Nationaldagen. Hoppas det blir sol i morgon!

Och när det är Nationaldagen är det den obligatoriska Kulstigen i Hammarby. Det än min och pappa´s skytte klubb som anordnar den; en slinga i skogen med stationer (djur på pappskivor) som man ska skjuta på och få poäng. Riktigt roligt faktiskt! Förra året var jag inte med då jag hade jobbat hela natten innan, men har för mig att syrran ställde upp ist för mig för kulstigen börjar tidigt. Och i morgon vet jag inte riktigt än om jag kommer att kunna vara med. Beror på när jag är färdig på jobbet... Planerar att åka med en kollega till Nora, skulle ju passa perfekt om vi vart klara samtidigt! Sova någon timme och sen iväg ut i skogen. Om det inte blir så, ja då ska jag sova tills jag vaknar! Iväg och rösta, eller så blir det på söndag. Skulle sen få skjuts av baby ut till Marieberg igen och köpa den tunikan jag spanat in på Indiska. Så fin! - vill verkligen ha, stl medium tom. Snyggt att ha till mina leggins-jeans och stövlar imorgon kväll då det troligtvis blir Singstar och någon öl... Rättelse: Några öl! Och det gjorde mig påmind att jag måste till bolaget!

Nu ska jag komma på vad jag ska äta idag, kände lite sug efter pizza... Men tror nog jag spar det tills på söndag ist! ♥


Nu fyller någon av mina grannar år... 'Hurra hurra hurra hurra...' Grattis!

Kommentarer
Postat av: mackan

mmmmm.....piizzzzzzzzzzzaa..

2009-06-05 @ 15:50:40
Postat av: tess

på söndag! :-D mums...

2009-06-05 @ 17:39:54

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0