Detta regn...

...jag blir galen på det! Men idag, eller... rättare sagt igår vart en liten pyssel dag. Var iväg och sola, handlade ingredienser till en kladdkaka, och så köpte jag hårfärgningsmedel med slingmedel. Så nu sitter jag i soffan mätt på kladdkaka och någon hårfärg jag faktiskt trivs i... Dock vart väl inte slingorna så där jätte bra, får försöka göra någonting åt det. Fick med en bortse för att göra just slingorna, en lite större variant av en mascaraborste. Så den är det bara att spara och köpa mer medel...


Tänk att det redan är Midsommarafton på fredag - Tiden går verkligen fort just nu! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Färgen var ju jättefin,tycker att slingorna ser bra ut oxå,du passar bra i de!!!Är de inte snarliknande din ursprungsfärg??? Ang.midsommar vad ska ni göra??

2009-06-15 @ 10:15:55
Postat av: Tess

tack! men är väl inte riktigt nöjd över hur det ser ut i nacken... det var betyderligt lättare att göra själv när jag var långhårig!

2009-06-15 @ 15:34:03
Postat av: Therése

va fin du är i håret!! kram

2009-06-15 @ 18:39:01
Postat av: catarina

Kul att se hur du ser ut idag.. det var ju ett tag sen vi sågs... :) Är du akut sugen på kladd kaka kan jag rekomendera att du går in på ica.se. Där finns ett recept som man gör i micron. 5min sen är det färdigt. Lite jummen o vaniljglass till mums..!!!

2009-06-15 @ 22:39:03

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0