Helt sjukt!!!

*haha* Har haft världens sjukaste dröm kan jag lätt konstatera! Vart ska jag börja?... Jo, det var om en hoppande kräfta! Han gick omkring i ett terrarium men lite grus och pinnar. När man petade på glaset kom han fram och följde fingret. Han liksom (ja, det var en han) vred lite snett på munnen och gjorde sen värsta hoppet över kanten... *haha* Han följde efter mig över golvet hoppandes, hoppade upp i håret och jag fick panik. Jag viftade och hade mig tills han ramlade ner. Sen hoppade han upp igen! Så fortsatte det tills jag vaknade till lite lätt och jag låg och skrattade för mig själv ... somnade om och den hoppande kräftan hade väl hoppat vidare. För han kom inte tillbaka! Undrar vad den drömmen betyder! Någon som kan tyda?

Gårdags kvällen kan väl sammanfattas med; REGN! Attans vad det regnade. Himlen liksom bara öppnade sig och det vräkte ner. Hem vägen var väl nästan likadan, förutom från Västerås och hem; Uppehåll! Hade ju J´s lastbil ner inatt... Det var ju oxå något av en speciell upplevelse *haha* Röda plyschgardiner med vita fransar, två lampor på väggen bak. Men det som tog priset... Ratten! Så jävla liten mot en 'riktig' lastbilsratt. Där satt en personbilsratt med kula på sidan, fattar inte hur man kan köra med en sån liten ratt. Men tydligen ska det vara bekvämt! Men det tyckte inte  jag. Det slutade ju visserligen med att jag vande mig, men det var ett helvete i början... fick nå fruktansvärt ont i armarna. Visste inte hur jag skulle sitta. Kändes nästan som om det var min första gången jag körde över huvud taget! jag bara skrattade...

Ska fortsätta med ett leende in i duschen nu! Baby kommer strax över... Vi träffas verkligen alldeles för sällan! Rädd nu för att det ska ta slut. Och snart ska han med börja jobba under revisionen.. kommer inte finnas någon tid för oss alls! Men det skulle ju vara min vanliga otur... När jag träffar någon jag verkligen fastnar för är det alltid något skit som händer! Visst kan det vara bra och nyttigt att vara ifrån varandra, så man verkligen kan få sakna. Men det har känts konstigt sista tiden... kan inte sätta fingret på det! RÄDD! Men det löser sig, det gör det aaaalltid!


Ta vara på livet, dagen som gått kommer aldrig igen!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kärleken övervinner ALLT!!! Jag veeet!!!! Kram mamma

2009-06-13 @ 22:44:53

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0