Oj oj OJ...

Vart ska jag börja? Vart ju inget bloggande innan jag drog till jobbet, var ut till Marieberg med baby en sväng. Köpte en ny parfym, Yves Saint Lauren´s 'elle'. Den luktar OERHÖRT gott! Bra va!? Den doftar pion, röda bär och patchouli. Mmm... Me like! Efter det vart det att äta lite, och efter det iväg till jobbet. Rullade på bra på vägen upp, lika så på vägen hem. Hjälpte en chafför med att spänna fast en sidodörr på släpet i Tönnebro, vars låsning hade gått sönder (eller,  jag bidrog med en stege) Små pratade sen med min kollega som kom med bilen från Sundsvall... 'Det ligger en present från chefen i bilen' ... 'Sen har vi även fått en hand-dator att ha i bilen...' Det som är bra med den är att jag inte behöver lära mig den! Men det kommer jag säkert att göra ändå... Så mycket knappar, måste ju bara prova lite! Jo, presenten... En presentpåse med 3 st nya t-shirtar med åkeriets logga på ena ärmen och ett nyckelband, också där fanns loggan med.
Nu när jag kom hem så låg det ett brev innanför dörren! Anade vad det var när jag såg att det var från 'Kommunledningskontoret' (är nog det längsta ordet i den här bloggen) Låter bilden tala för sig själv! Go natt! ♥

Kommer sova gott... :-) Just ja, tandläkaren när jag vaknar... Måste nog ta och ställa klocka!



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur du har!!! både sommar present o kräftfiske!!!!kanske man kan få vara med o titta på då du fiskar,jobbar kväll då men de kan ju lösa sig!!!Kram mamma

2009-06-03 @ 18:43:33
Postat av: Mackan

Nu blev man ju lite avis!! Gött med kräftfiske hoppas ni får många stora o fina kräftor.. Det är ordning på Larsson!! :)

2009-06-03 @ 22:24:14

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0