Polly!

Hur många Polly finns det i en påse? Jag vet, jag vet... Någon som vet? Ja, jag... jag vet! Någon? Jaaa... Nä hä! (har man tråkigt så har man)

På vägen upp ikväll regnade det så gott som hela tiden, fy va jobbigt! Likaså på hem vägen... Riktigt tröttsamt för ögon att se den där vindrutetorkaren fara fram och tillbaka hela tiden - nästan sövande. Kollegan sa Men blunda då... Öhh... Hade jag ju kunnat gjort, men tror nog att chefen hade haft lite invändningar om det!

Som tur var var det uppehåll när jag skulle cykla hem. Och så envis som jag är så har ju sommar byxorna åkt på, ja... det är ju sommar nu! Så tre kvarts arbetsbyxor, linne och tröja, mössa och vantar - Snyggt värre! Någonting annat som måste ha sett snyggt ut inatt var då jag stannade efter vägen och tog kort på gammelbilens mätarställning; 117000 mil visa den, var ju bara tvungen att föreviga... men bilden vart inge bra så den lägger jag inte ut. Men nu två nätter på raken så har jag fotat mätarställningen, undra om jag är den enda som gör det? *haha* Men va fan, jag är ju lite speciell! Så speciell att jag nu ska gå och lägga mig TIDIGT för en gångs skull, har lite att hinna med när jag vaknar och innan jag ska iväg och jobba igen! Nationaldagen i morgon ju. Go natt! ♥


72!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj är de så många,undra på att man mår dåligt efter en påse!!!Se´s vi imorron?

2009-06-05 @ 10:35:14

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0