Riktigt lägligt!

...men det kommer jag till snart! Eller va fan, jag har ingenting annat att skriva... Har ju suttit och räknat på hur många mil jag har kört under mina två år på Larsson´s. Det har ju blivit några stycken om man säger så! 300 mil i veckan har resulterat i runda slängar 28200 mil, alltså ungefär 7 varv runt jorden! Det är inte lite det! Och inatt slog km ställningen i ny bilen över till 28000 mil... Hann precis ta en bild, hade sån fruktansvärd kolla till en början... Men glömde sen helt av det... Tittade till och då var ställningen på 279999,5 - Oj oj oj... SKYNDA!!! Men jag hann! Nöjd! Har ju haft den sen den var ny så det var roligt att våra 'ställningar' nästan är desamma *haha*
Vart en fika i Västerås på nervägen, det måste ju bli lika mellan gubbarna. Förra veckan stannade jag ju i Sala, vill ju inte att de ska bli långsura heller! För någonting sånt orkar jag inte med *smile* Men det är roligt att träffa dem, hinner ju nästan glömma bort hur de ser ut annars... för det blir ju inte allt för ofta. Vi alla vill ju komma hem, någongång! Men nu ska jag ta och sova... Sitter och funderar på om det är någonting jag ska göra under dagen... Har en sån känsla, rädd att  jag har glömt bort någonting! Hmm... Aja... Får väl hoppas att någon ringer och väcker mig i tid i sådana fall! Go natt!


(300*47*2=28200/~4000=7,05)

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0