Segt!

Har inte haft ork att blogga, har inte vetat vad det är jag ska skriva om...

Det underbara sommar vädret är här! Sol sol sol och värme!! Skulle vilja iväg och bada, men vännerna jobbar, gumman sitter på en mc på väg mot Vadstena. 'Killen' är på bio... BIO?? Va fan, va ute människa! Min em innan jobbet blir att slänga mig på gräsmattan med vatten sprutan... SOL!

Och nu har nedräkningen till semestern börjat på allvar och det känns riktigt bra. Ännu bättre vart det när jag fick lönebeskedet! Wow... Jag ska unna mig en massa roliga och sköna saker! Det tråkiga dock med semestrar är att alla har den olika tidpunkter... Min bytes kollega började sin i måndags tex. Så nu är det en semester vikarie ist för honom. Visserligen blir det en till ny människa att lära känna och det är ju roligt. När vi bytte igår kväll kom jag att tänka på att det var ju så jag började... Hade 5 veckor som jag skulle köra och det kändes som en evighet, men veckorna rullade på och jag fick vara kvar. Skönt! Kan inte tänka mig att ha ett annat jobb för tillfället, lastbilarna blir ju som mina andra hem liksom, trots att jag inte sover i dem (finns undantag) så är det ju där jag är 9 timmar per dygn... Jag kan bilarna och hör när de är hungriga *haha*

Men nu är jag hungrig och ska väl hitta på någonting att äta, sen sola och avlsuta det hela med att ställa mig i duschen med armarna rakt upp och blunda... Låtsas att jag står i ett vattenfall - Det hade varit nå! ...sen jobba...


Tjipp tjipp...

Kommentarer
Postat av: mamma

Tiden går fort,om tre veckor har du semester o då har jag bara en vecka ledigt kvar...usch,de är då man nästan får ångest för allt man skulle ha gjort men inte gjort.Men sånt är livet.Man får vara glad att man har ett jobb än så länge.Ta de lugnt i livet och på vägen.Kramar

2009-06-24 @ 16:15:51
Postat av: catarina

Det är inte bara du som jobbar i värmen.. v30-32 har jag min semester. Fast jag har ju rätt så bra på jobbet. I dag åkte vi till sjön :). Ha det gott

2009-06-24 @ 22:31:58

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0