Söndags kväll...

Tomt igen... Baby kom över förut med Steffo (en kompis hund, då kompisen är på tjej besök) Vilket yrväder alltså. Inte  lugnt en enda stund. Bara en massa bus och slickande i ansikte, öron och på halsen... Hunden däremot var väldigt lugn *haha* skämt och sido...

Vi tog en promenad på kvällskvisten; mötte några hundar och jag var väl inte förvånad över att han drog så, men att han var så tyst! På vägen hem var det min tur att hålla i kopplet, det gick jätte bra... Baby är så duktig, gick fot flera gånger! *smile*

JAG VILL HA EN HUND!!! Men tyvärr så går det inte, får ju inte ha någon hund i lastbilen iom att vi är flera som delar på dem. Synd! ♥


Nu ska jag äta choklad - Marabou´s Premium LEMON & GINGER
och se om det är någonting bra på tv...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hund finns att låna i Nora,så har du lust är de bara att komma o hämta,ev ingår en katt oxå!!!! Ha de bra på jobbet,kram mamma

2009-06-08 @ 11:02:49

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0