Trasig apparat!

Det har varit en lugn, skön och harmoniska natt på jobbet! Vet inte vad jag har för känsla i kroppen... För kvällen och natten har bestått av regn och dimma! Men det har knappt stört mig någonting... Däremot (så blir det alltid när allt annat fungerat bra) så fick jag inte loss släpet från bilen vid terminalen, så jag fick vänta tills de lossat stycket och dra med mig släpet därifrån och upp på parkeringen. Själva 'apparaten' - ihop/isär-kopplings anordningen (glömt va fan det heter) ville inge fungera! Stod där i duggregnet och försökte hitta felet, men lyckades inte... (nu när jag vet att det är chafförer som läser...) liksom inget lufttryck i 'grejerna' - en slang trasig? Men daglotsen får ta det under dagen, vågade mig inte på det själv, nog för att jag säkert hade kunnat om jag vetat vad jag skulle göra. Men när inte M på terminalen som är en gammal chafför visste så... Ja, vad göra?!

Sen blev det en cykeltur hem till värmen, vart till att byta kläder på en gång iallafall. Blöt som sjutton! Brrr... Har börjat återfå värmen och ska snart gå och släcka lampan. Ska ju på utbildning idag, roligt! Så jag får väl ta och säga go natt nu... 'Go natt'! ♥


Somna till regnet - Me like!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0