Vår känslor!!

Ja, då är det snart samma läge som vanligt då vid den här tiden... Snart iväg och jobba alltså! Fan va fort den här dagen har gått. Vart ändå väckt 13.30 på beställning, men hade svårt att somna i morse... Den där sommar timmen! Ville inte gå ut från badrummet förut, där går klockan fortfarande 'normal tid'. Men det stundade ju en liten shopping runda med killen... så det var bara att göra sig iordning! Var på LM som planerat, men köpet jag hade tänkt göra på kuddarna med stjärna fick vara. Vart däremot lite annat. Sen till BRL och kollade på högtalare... Ska bli kul att se när bygget är igång, har ju hänt en och annan gång att man sett mästerverk framträda! SAKNAR MIN CAB!!! Kollade på spel till systersonen, men det var så ur plockat på hyllorna, någon affär som skulle slå igen... Hittade ett bil spel 3+ år, men det tyckte inte killen... Han hittade ist ett Playboy spel... vart att ringa till syster och fråga vad hon tyckte "Jo, det ska ju börjas i tid" Hennes son däremot tyckte väl bara moster var jobbig! Vart sen ett Max mål på Ikea parkeringen, kolla lastbilar... När vi sitter där får jag ett mms från syster, den finaste bilden på Nora´s första krokusar! Så fint! Då ångrade jag mig inte längre från att ha gått ut från badrummet... Hörde ju gässen i luften igår kväll när jag var på väg hem från affären! VÅREN ÄR VERKLIGEN PÅ ANTÅGANDE!  Härligt!!!




Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag såg årets första blåsippor i Söndags. Finns dokumenterade i min kamera... Våren är på gång :)

2009-03-31 @ 22:07:32
Postat av: tess

Ååå... va fint! Ja, känns nästan som om den vore här NU! ♥

2009-04-01 @ 16:12:16
URL: http://tessattack.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0