Älgstek blir Kärlknöl

Mmm... Tillagas nu i ugnen och kommer vara klart om ca 5 timmar. Va gott det ska bli! Men kommer att få ställa klockan på väckning så jag inte glömmer att ta ut den! Vill inte vakna med en kolbit i ugnen, utan den ska förtäras med en god potatisgratäng eller potatissallad enligt mamma. Lite lyx måste man ju få ha!

Har jag gjort ikväll då? Suttit på msn och kollat runt bland div sidor på nätet... Även lagt upp ett nytt klipp på YouTube efter det att jag fick frågan 'Har du inga fler filmer?' Så nu finns det en film till...


Tess på jobbet (dreams come true - hammerfall)
En av mina favorit låtar! då jag är på väg tillbaka till terminalen här i Örebro.


Nu blir det lite tv, sen sova innan jag ska upp och ta ut köttet (Håller tummarna att det ska bli bra! Men var ut och kollade för en stund sedan, det såg fiiint ut!) för att sen få sova några timmar till. Ska med baby ut till hans mamma under dagen... Skönt att komma ut. Har inte lika mycket panik ikväll som jag hade igår vilket är skönt. Har väl insett att jag ska ta det lugnt! Nä, ska försöka mig på att hitta någonting på tv som kanske är någonting att se innan jag somnar... Go natt!




Kommentarer
Postat av: Mackan

mmm..va gött, hoppas det smakar!!

2009-05-20 @ 09:48:20
Postat av: mamma

Hej!Fick ju en smakbit av tjälknölen(som de heter,inte kärlknöl)såg riktigt gott ut,bra nu kan du de oxå!!Och,näää jag blundade inte när du berättade om vad du har skickat efter!!!Kram mamma

2009-05-20 @ 23:03:56

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0