Höll på att bli dyrt!

Satt och betalade räkningarna, elräkningen var på 1300... Usch!! Och jag som ska till tandläkaren nästa vecka!! Sen hittade jag en till elräkning på 300... Hmm... Kollade adressen på den första fakturan - GRANNENS!!! Phu... Vi heter ju samma T. E******* så det är ju lätt för brevbäraren att det blir fel. Men nu ska jag försöka komma ihåg att vara lite noggrannare när jag lägger MINA räkningar i mappen innan de betalas!

Regnar ute idag... dock inte så mycket. Hoppas det slutar helt innan jag ska iväg om en timme. Ska ha en passagerare med mig upp idag. Han ringde igår när vi stod i Tönne, hade åkt ner till sin syster förra vecka och ska nu hem igen... Det är ju riktigt smart att ringa runt och höra vart lastbilarna ska. Men nu är ju han själv chafför så han hade ju koll ändå! Har en tanke att man kanske skulle kunna få honom till att köra upp så kan jag få sitta brevid! Wohooo... *haha*


I morgon få jag träffa baby igen! Längtar som fan!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0