Ligger och snurrar i sängen... Kan inte s...

Ligger och snurrar i sängen... Kan inte somna. Ledsen och lite besviken. Varför skulle jag få läsa det i en status rad på facebook? Tårarna började rinna... Jag vart arg. Kanske var det meningen att jag inte skulle veta något ikväll. Kommer kanske få ett samtal under dagen... Inloggningen till facebook krånglade x antal gånger då jag skulle logga in från mobilen uppe i Tönnebro. Stängde av, startade om, och då fungerade det. R.I.P älskade Mio! Kommer sakna ditt spinnande och jamande efter mat nästa gång jag kommer 'hem' <3 Hälsa Pepsi och Cherry.


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade ungen min.Jag var inte hemma när Mio avlivades, kom hem vid 20 på kvällen o då var de över, vi grät floder här. Pappa och jag bestämde oss för att jag skulle ringa dig idag o berätta de idag, ville inte att du skulle vara lessen när du körde. Hade ingen aning om att hon skulle skriva de på FB. Förlåt, de var aldrig vår mening att du skulle få veta de så. Vet ju vad Mio betytt för dig och tyvärr tog vi fel beslut om att inte ringa igårkväll o berätta.Förlåt, förlåt!!!Jag var ute på FB igår kväll men såg aldrig de hon skrivit,min dator låste sig hela tiden. Är så lessen....... Kram älskar dig så!!!

2010-08-19 @ 11:15:02

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0