Snart dax att sova... Kommer bli en lätt m...

Snart dax att sova... Kommer bli en lätt match. Om jag inte haft min juldekoration på dörren hade jag garanterat gått fel... Annars har natten varit riktigt bra. Fina vägar, kyrliga grader (-21) och ett samtal med Nour på Musikhjälpen. Skänkte 50kr och önskade en låt, titulerade mig som "Tess i lastbilen" och vart efter 10minuter uppringd av programmet. Fick förfrågan om jag ville bli 'Natthjälte' och få fler chafförer att skänka en timmes lön för kampen emot barnhandel. Visst ställer man upp, och det var flera som hakade på. Riktigt roligt!! Har nu vetekudden under täcket och ögonen svider lite smått... Ett parti i Sudoku och sen är John Blund mer än välkommen. En sak till bara... Endast 5 nätter kvar detta år att köra - UNDERBART!! :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Den julledigheten är du verkligen värd efter att natt efter natt rattat lastbilen och cykelstyret i snö, snömodd,regn,halka,kyla och mörker!!!! Önskar DIG en härlig jul!!! Älskar dig Kram!!!

2010-12-15 @ 15:16:12

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0