Firade att mamma gick på semester idag! Al...

dsc03474 (MMS)

Firade att mamma gick på semester idag! Alla tillfällen är bra tillfällen :) Vart en liten tur till Lindesberg, sen 'hem' till Nora igen med grekiskt restaurang besök (ja, jag vet att ölen på bilden är turkisk - Men väldigt god!) Vart även en av den berömda Noraglassen med smak av apelsin och hasselnöt... 1a för i år. Är fortfarande mätt, hade tänkt att ta en öl nu ikväll men får inte ner någon. Skandal!! Tur det finns en som 'hjälper' mig så att ölen inte hinner att blir gammal B-) Men i morgon ska jag prova smultron vinet på 15% som jag köpte på bolagsbesöket i Linde. Go natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad gott de var....även vi hade problem med att få i oss något igår!!!! Vi får väl fira snart igen...att semestern är slut,kanske...allt är värt att fira =))

2010-07-18 @ 19:00:36

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0