Ont i rumpan...

*haha* Satte mig på min vanliga 'stubbe' igår kväll när jag kom till terminalen... Aj! Som vanligt hade jag lagt mina arbetshandskar som lite skydd för att inte bli lortig om baken. Men oj va obekvämt det var... Kändes som om jag satt på bara skelettet Har väl känt på kläder och så att jag har gått ner lite i vikt; UNDERBART! Men att det skulle göra ont att sitta hade jag inte haft en tanke på. Men jag fick iallafall medhåll av en vän som åkte med mig igår kväll - Ja, det är så!! Kändes bra :)

Kan ge mig sjutton på att den här natten kommer att bli seeeeeeeg!! Gick så förbaskat fort igår då jag som sagt hade sällskap, tiden bara swichade förbi! Skönt när man bara kan prata och skratta bort tiden och samtidigt jobba ♥


1020!!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0