Söndag!

Det innebär att helgen är slut! Det har varit en bra fredag med skolavslutning, en lördag o en halv söndag med en väldigt mysig vän. Nästan otäckt hur oerhört bekvämt och avslappnat det kan kännas med någon ibland. Känns som om han alltid har funnits där, att han kan se rakt in i mitt inre och bara med en titt på mig avgöra hurvida en kram kan få mig att sluta tänka på allt som far omkring i mitt huvud. Ge mig ett leende som värmer från topp till tå. En lätt puss på kinden eller en lätt smekning på håret får mig att glömma tid och rum. Aldrig hade jag kunnat drömma om att en sådan människa fanns i detta universum, och så nära dessutom. Jag är alldeles överväldigad! Jag är rik! Du är värd guld! ♥


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0